V pátek 11. 4. si naši předškoláci vyzkoušeli, jaké to je pracovat celou vyučovací hodinu. Děti jsme rozdělili do tří skupin.
Jedna skupina navštívila 1.A u p. uč. P. Adamiecové. V této třídě si děti společně se staršími kamarády přečetly kreslenou pohádku O Budulínkovi, přiřazovaly správně obrázky podle posloupnosti, trochu se procvičily u písničky Hlava, ramena . U hry s míčem si vyzkoušely matematiku a také poprvé pracovaly s interaktivní tabulí.
Druhá skupina dětí se „učila“ v 2. A s p. uč. A. Velíškovou. Společně si také přečetly pohádku O Budulínkovi, děti z MŠ ji pak převyprávěly vlastními slovy. Počítaly u hry „Na zloděje“, vymýšlely slova na B, (děti ze ZŠ je psaly na tabuli), hledaly na interaktivní tabuli 5 rozdílů, procvičily si prostorové pojmy. Nechyběl také zpěv s pohybem.
Ve třetí skupině přečetli školáci 2.B p. uč. M. Domesové pohádku „Tři prasátka“. P. učitelka pak dávala dětem otázky, co si zapamatovaly, na interaktivní tabuli hledaly, co mezi obrázky nepatří a proč. Všichni si procvičili pravo-levou orientaci, seřazovali obrázky podle dějové posloupnosti. Naučili se a společně si zazpívali písničku „Tři čuníci“. Na pracovních listech společně hledali 5 rozdílů. Za splněný úkol děti dostaly svou první jedničku.
Na závěr po zazvonění dostaly všechny děti sladkou odměnu.